14 Şubat 2013 Perşembe

yaptım diye pişman olsun tamam ama yapmadım diye pişman olmamalı hiçbir insan

Bugun 14 subat 2013...

Calismalar planlar projeler son hiz devam ediyor..hergun yeni bir ekleme yapiyorum projeme..bu ekleme kimi zaman yolculuk icin bir ekipman kimi zaman bir tecrube kimi zamanda bu hayalin pesinde benim yanimda olan bana inanan dostlar arkadaslar....

Geçen zaman ile birlikte ihtiyaçlar artmaya başlıyor iki ana hedef için yla çıkıyor olacağım; öncelikle bu hedefler için pedal basıp karların üzerinde yatıp doğaya uyum sağlamaya çalışacağım.

Biliyorumki ben yollardayken hayatımdaki amacım uğruna ilerlerken burda tanıdığım tanımadığım bir çok insan beni merak edecek benden bşr kaç satır yazı bekleyecek..şimdiden sözümü veriyorum elimden geldiğince yolda zor koşullarda da olsam sizlere günlük olarak yazılarıma ulaştırmaya fotoğraf ve videolarımı sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Dediğim gibi bu zor ve tehlikeli bi seyahat olacak o nedenle her detayı olmasada zorluklarıda sizlerle paylaşacağım...

Şimdi biraz neler yaptığımı bu projeye nasıl hazırlandığımı kısaca anlatacağım...

Proje ekibimde hergün yeni katkılar yeni katılımlar kazanıyorum...kimi zaman muhtesem fikirler veren dostlarım kimi zaman işinden gücünden yorgun argın gemesine ragmen benim projem için saatlerce çalışan arkadaşlarım ....hepsi benim için çok özel ve değerli..bu bir ekip işi arkadaşlar ..ben sadece yola çıkan adam olacağım...ama arkamda kocaman gönülleri yürekleri ile çalışan insanlar olacak....Onlarıda size bir yazımda uzun uzun anlatıyor olacağım....tabiki bu seyahate çıkmadan onlara çok büyük birde süprizim olacak ....

Onlara kısada olsa bir teşekkür edip yazıma devam ediyoru....

Projemizin planlaması konusunda ekibimiz son sürat çalışmaya devam ediyor...Proje bir yazılı dosya haline geldikten sonra asıl zor süreçlerden bir tanesi olan Sponsorluk süreci başlayacak...zor ama bence keyifli bir süreç olacak...dediğim gibi benim ekibim okadar koca yürekli ve kalpli insanlardan oluşmaktaki hiçbir zorluk benim gözümü korkutamaya yetmiyor.

Ekibimiz proje ve diğer akıl fikir gerektiren işler ile uğraşırken bendenizde boş durmuyor ve araştırmalarıma devam ediyorum ...bu araştırmalarıda detayları ile ilerleyen günlerde sizler ile paylaşacağım...

Ama benim için belkide en çok hazrlanılması gereken durum çetin doğa koşulları ve bunun için yapılması gerekn fiziksel hazırlıklar...Şuanda tüm antreman sistemimi ve programımı değiştirmiş durumdayım...fiziksel sınırlarımı zorlayacagım antremanları hergun ardı ardına yapmaya devam ediyorum..zaman zaman vücud eror veriyor olsada beklediğimden daha dayanıklı olduğumu farkediyorum bu keyif verici...ayrıca bu zorlu yolculuk öncesinde doğada doğayla uyumlu yaşayan tecrübeli insanlar ile iletişim kurmaya onlarda ciddi tiyolar almaya çalışıyorum....Yurt içi ve yurt dışında çok sayıda kontak kurmuş durumdayım .mesela son ve benim için en özel olan kontaklardan bir tanesi çoğunuzun NTV ekralarından tanıdığı Serdar Kılıç ile kurmuş olduğum irtibat...Geçenlerde sevgili Serdar' a hayalimi projelerimi anlatan upuzun bir email gönderdim..sağolsun kendisi hemen emailimi okudu ve bana hemen yanıt döndü..beni cesaretlendiren uyaran notlar yazdı ve hatta okadar içten ve samimi bulduki şuanda çekimşlerde sürekli gezgin halde olmasına ragmen bir gün bir kamp yerinde benimle buluşmak ve bana tecrübelerini anlatıp benim fikirlerimi dinleyip bana yol göstermesi konusunda sözleştik..Teşekkürler doğaya saygılı insana saygılı adam gibi adam....

Ayrıca ben fiziksel olarak tam hazır ve dayanıklı hale gelebilmek adına sadece yüzme,bisiklet ,agırlık ,dayanıklılık antremanları değil birazda yüksek irtifa ve soguk hava da yaşam antremanlarına başlıyorum..Malum kış mevsiminin ülkemizde bitmesine sayılı günler kalmış durumda...

13 Şubat günü bu kış hazırlıklarını yapabilmek adına doğa sporları için vermiş olduğum kışlık çadır ve diğer dağcılık ekipmanları siparişlerim elime ulaştı çok mutlu oldum ...

Şimdi tabiki biliçsizce dağlara tepelere vurmayacağım kendimi..zaten öncesinde hem dağcılık hemde kampçılık kurslarına katılmış teorik ve pratik olarak bu eğitimleri almıştım..sonrasında zaman zaman uygulama olarak zorluk derecesi düşük tırmanışlar yapmış çok sayıda kampa katılmıştım ..ama yined ebukadar ciddi ve zorluk derecesi yüksek bir projeye hazırlanırken bilgilerimi tazelemeli teorik ve pratik olarak tam anlamıyla hazır hale gelmeliyidim...işte bu nedenle yeniden temel dağcılık eğitimi için kursa yazıldım ve yurt içindeki antreman programımı ve rotamı belirledim..özellikle hafta sonları Atlas dergisinden edindiğim Türkiyenin Kış Rotaları rehberimden de faydalaranak 2 -3 günlük kısa süreli kamplar yapacağım..soğuk iklimlerde ciddi süreli pedal basıp sırtımda ağırlıklarım ile uzun kar yürüyüşleri yapıp doğada kendi 5 mevsim çadırımda konaklayıp bu seyahatim şartlarına alıştırmaya çalışacağım...

Bunları yazarken bile bukadar heyecanlanan ben kimbilir gerçek macerada ne hale geleceğim..bunu kendim bile bilemiyorum:)

Ayrıca bu hazırlık döneminde gerek yazılarımı gerekse görsel olarak bu hazırlıkları görmenizi sağlayacak resim ve videolarımı sizlerle paylaşıyor olacağım..bana şans dileyin:)

Ve son olarak benim hayatta en çok sevdiğim sözşlerden birisi ile bu yazıma noktayı koymak istiyorum..

''Yaptım diye pişman olsun tamam ama yapmadım diye pişman olmamalı hiçbir insan.''





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder